No video

Tyga - Dip (Official Video) ft. Nicki Minaj


ixzies Official
ixzies Official

Great😊

Vor Stunde
Denny mit E
Denny mit E

fav. part 1:17

Vor 2 Stunden
Daniel Gonzalez
Daniel  Gonzalez

🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤝🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤝🙄🤭🤭🤭👈👉🍆🤭🤭🤭🤭🤭

Vor 2 Stunden
Jeanette Sanchez
Jeanette Sanchez

Put my man to jail and all hell gonna break loose

Vor 2 Stunden
Alin Gabriel
Alin Gabriel

Vreau pocnitori

Vor 3 Stunden
Christain Sherling
Christain Sherling

Nicki minaj busted🤣

Vor 4 Stunden
Child of Persia
Child of Persia

With the way I smash that replay button, I feel responsible for at least 3 million of these views

Vor 5 Stunden
Child of Persia
Child of Persia

Somebody tell me...dah fug is a wavy pussy?

Vor 5 Stunden
Seynabou Diop
Seynabou Diop

Queen never fail👑👑👑🎩🎩🎩

Vor 6 Stunden
Angel Morales
Angel Morales

this has to be one of Nicki's worst verse

Vor 6 Stunden
حہٰٖمہٰٖاديے قبائليے
حہٰٖمہٰٖاديے قبائليے

❤️❤️❤️

Vor 6 Stunden
Ming Lee
Ming Lee

They hating on The Young Money Crew. It's so sad.

Vor 7 Stunden
Sean Riley
Sean Riley

Dead or Alive, Damn Nicki Nasty lol

Vor 7 Stunden
BKK
BKK

HIP HOP IS DEAD

Vor 7 Stunden
Shane ?
Shane ?

LMAO whether you like hip hop or not it's the biggest genre right now

Vor 2 Stunden
Jessey Boe
Jessey Boe

BKK Nicki is still here so it ain’t dead officially....idk wtf would happen if she ever left.... I guess we still have kendrick and JCole

Vor 6 Stunden
Marquita Abdul
Marquita Abdul

This been stuck at 53 mill to long http://media.tenor.com/images/db8735595fb3e8e45ededa57adb76369/tenor.gif

Vor 7 Stunden
Jupiter fest
Jupiter fest

Who remembers GAS PEDAL, GAS PEDAL.

Vor 7 Stunden
Kidd Jackson
Kidd Jackson

0:17 is that the neck guy

Vor 8 Stunden
emma l. k. w
emma l. k. w

This looks a lot like scream of micheal Jackson but a little bit driffrent

Vor 8 Stunden
derouich grico
derouich grico

Pitchh

Vor 9 Stunden
Roberto Carlos
Roberto Carlos

TYGA UNA VERGA MEXICO CITY

Vor 9 Stunden
Sarah Hernandez
Sarah Hernandez

Nicki reminds me of cruella de vil in this video

Vor 9 Stunden
Ephraim Elliott
Ephraim Elliott

K

Vor 9 Stunden
Crono Luminara
Crono Luminara

Can't wait to hear the kids bop version lol

Vor 9 Stunden
Hanna Chan
Hanna Chan

I can be your daddy Because I’m a mother fucker

Vor 11 Stunden
Roza r
Roza r

every song same beat nice creativity

Vor 11 Stunden
Elsie E kasidi
Elsie E kasidi

My fav 2019 hit

Vor 12 Stunden
reagan_ haora
reagan_ haora

2018 what a nice song. 2050 what a nice song.

Vor 12 Stunden
murtadha abas
murtadha abas

The only one of the best songs

Vor 12 Stunden
Lyly F.
Lyly F.

Ymcmb 🤘🏽

Vor 12 Stunden
KnightLife
KnightLife

🎻Amazing Instrumental🎻

Vor 13 Stunden
Ravi Singh Shekhawat
Ravi Singh Shekhawat

Tyga's dopeness level never dips though.

Vor 13 Stunden
Jessey Boe
Jessey Boe

Ravi Singh Shekhawat it dipped when he was dating a whole minor 💀 but those were dark times

Vor 11 Stunden
Andreas Scorp
Andreas Scorp

Y love toi Tyga

Vor 13 Stunden
Fredy Mwasi
Fredy Mwasi

Good Tyga

Vor 13 Stunden
Riddhima Styles
Riddhima Styles

*This video seriously deserves more views* Nicki is amazing!!!!!!❤actually they both did a great job!!

Vor 14 Stunden
Thomas Fisher
Thomas Fisher

reminds me of mike jackson - scream video

Vor 14 Stunden
Shanti
Shanti

Loving Tyra’s Music Lately 😩❤️

Vor 14 Stunden
Prince Superior
Prince Superior

Wish I was Nicki's gynecologist

Vor 15 Stunden
Alejandro Ramirez
Alejandro Ramirez

Black doesn't crack. Only smoke it

Vor 15 Stunden
Alejandro Ramirez
Alejandro Ramirez

Free 6ix9ine

Vor 15 Stunden
Jessey Boe
Jessey Boe

Alejandro Ramirez hell nah 💀

Vor 11 Stunden
Samir Avdovic
Samir Avdovic

Best rap track of 2018 in my opinion

Vor 18 Stunden
Natalie Cortez
Natalie Cortez

Damn 🔥

Vor 18 Stunden
sx das
sx das

damn.

Vor 19 Stunden
Maya Koroma
Maya Koroma

Great song

Vor 19 Stunden
Dario Crippa
Dario Crippa

Nicki fuck me please

Vor 19 Stunden
Younesse Mamoute
Younesse Mamoute

i love tyga and licki minag

Vor 21 Stunde
No One
No One

Nicki's hair looks really good like this

Vor 21 Stunde
Kevin Cudmore
Kevin Cudmore

Nicki looking fine, but this "Tyga".. jeees, I've had more fierce farts than this guy! What a knobjockey!

Vor 21 Stunde
misi tancsics
misi tancsics

How fat yo ass nicki?

Vor 22 Stunden
Alejandra Trejos
Alejandra Trejos

Muy bien tyga, estas sacando canciones cada vez vez mejores. Me encantas😍😍

Vor 23 Stunden
a1 a1gel ymhttou
a1 a1gel ymhttou

nice song!!!!!!!!

Vor 23 Stunden
lil ice
lil ice

damn the beat thou🔥🔥🔥

Vor Tag
Sadb 98
Sadb 98

Why is nobody talking about how this video is inspired by Michael and Janet Jackson legendary music video Scream? I absolutely love that.

Vor Tag
Simon Huang
Simon Huang

tyga is SOOOOOOOOOOOO hot

Vor Tag
La La
La La

He can be my daddy cause he is a motha sucka 😝

Vor Tag
Theo Davis
Theo Davis

Oh my God Nikki is Beautiful

Vor Tag
calaya kyann
calaya kyann

What’s poppington 😛

Vor Tag
Margarita Sosa
Margarita Sosa

Michael Jackson scream video who?

Vor Tag
Tejen Ramchander
Tejen Ramchander

I just got one question "Beeeech"

Vor Tag
Chicago_Kid Laz
Chicago_Kid Laz

i came straight from Drill rap but this is lowkey fye 🔥

Vor Tag
Carlos o Linares Linares
Carlos o Linares Linares

HP VPN

Vor Tag
Elliot hall
Elliot hall

"I could be your daddy coz I'm a muther fucker" best quote of the year

Vor Tag
Jesus David Monterrosa Baldovino
Jesus David Monterrosa Baldovino

Nicki la caga

Vor Tag
Nice Tokno
Nice Tokno

http://www.youtube.com/watch?v=dhfDKJyaEZc

Vor Tag
Nice Tokno
Nice Tokno

http://www.youtube.com/watch?v=V-aDmGTpk34

Vor Tag
Kylie Williams
Kylie Williams

Why is everyone commenting about nikki when tyga is the one who made tge song 😒😒😒

Vor Tag
Perla Joana
Perla Joana

me prende esta cancion XD

Vor Tag
marwan :v
marwan :v

Super Mario mamamia

Vor Tag
Zack Levings
Zack Levings

He stole the first part of the lyrics from biggies one more chance

Vor Tag
HypeType HypeType
HypeType HypeType

sounds like zeze

Vor Tag
Logan Phillips
Logan Phillips

0:10 dropped harder then my grade in math. Great job!

Vor Tag
Konstantine D.M.
Konstantine D.M.

Michael and Janet - Scream 🚨 PERI0DT

Vor Tag
Juanes Garcia
Juanes Garcia

cardi B: 2:14 :*

Vor Tag
Isa Isa
Isa Isa

Пушка!

Vor Tag
hajar et mouhssine hajar et mouhssine
hajar et mouhssine hajar et mouhssine

Made fuck

Vor Tag
Nedrick Bass
Nedrick Bass

i think speed 1.5 is better but i still love the song

Vor Tag
Omega Wolf
Omega Wolf

The best bro

Vor Tag
David Lima
David Lima

Es a bop 😎👊👏

Vor Tag
Milliano Cortez
Milliano Cortez

Ay Nicki baby and da Tyga y'all go in 😎😎😎

Vor Tag
Farrell d’souza
Farrell d’souza

Tyga king 👑

Vor Tag
Jennifer Elizarraraz
Jennifer Elizarraraz

Ive never been one to comment on another womans body but truly i dont see what people see in nicki minaj her best assett are her teeth she has pretty eyes too ok ok lol but despite that i dont see the fuss i dont like her body its not attractive she looks like a balloon you can just pop her ass with a needle. Just like kim k her curves look uneven and disproportional lmao how tf can people consider so much fake shit cute!? Honestly its just gross to me but hey thats just my opinion. The song is catchy but still dumb af lol the fact that so many girls and women admire her as an idol is downright sad. Who raised yall? 😂😂😂

Vor Tag
Jessey Boe
Jessey Boe

Jennifer Elizarraraz no one admires nicki for her body wyd 😂😂😂 shes a classy boss women. Have u ever seen nicki pose nude ever? No. How many relationships has she been in since she came out? Probably less than 3.

Vor 11 Stunden
Jamia Williams
Jamia Williams

So We Just Gonna Act Like This Isnt Where Janet & Micheal Jackson Made That Scream Video?😩

Vor Tag
Myangel's LIFE
Myangel's LIFE

Old Nicki or New Nicki....?

Vor Tag
Jade Gladden
Jade Gladden

His dick just look really litte

Vor Tag
20110 Pony
20110 Pony

Amazing!!

Vor Tag
Ana Cas
Ana Cas

*Stream Good Form by Nicki Minaj*

Vor Tag
Meg’s Makeup
Meg’s Makeup

Her make up looks so bomb in this video

Vor Tag
Grace Brcic
Grace Brcic

TEAM NICKI! LEAVE A THUMB UP!

Vor Tag
giorgio genimatis
giorgio genimatis

👍👍👍

Vor Tag
Craze MC Chopin Rapz and Zero Exspected Making Cutz
Craze MC Chopin Rapz and Zero Exspected Making Cutz

New single.. http://youtu.be/V4EcR_aNsq4 Still Got U Craze MC & 9mmils Feat. Vidal Garcia Produced by: Legion Beats IMS RECORDS #StopNappin

Vor Tag
Belishiwedi Mudonhi
Belishiwedi Mudonhi

she fine

Vor Tag
Sourabh Panwar
Sourabh Panwar

Both they tyga and nicki is better.. Love the way of there singing

Vor 2 Tage
Helen Qelati
Helen Qelati

Nicki and Tyga are the best team

Vor 2 Tage
Ashley Adkins
Ashley Adkins

What did i just watch😂💯

Vor 2 Tage
ButtWait!
ButtWait!

I like this more than "Taste".

Vor 2 Tage
Jordan Gates-Williams
Jordan Gates-Williams

Who is thought that the doll was Travis Scott ?

Vor 2 Tage
Jewel Okafor
Jewel Okafor

I love nicki’s hair in this

Vor 2 Tage
XxxSUPERBEASTxxX
XxxSUPERBEASTxxX

Instrumental plz!!!

Vor 2 Tage
the operation continues
the operation continues

Tyga fans wya?

Vor 2 Tage
Paola's World
Paola's World

Nicki and tyga look like plastic garbage bags but I love tygas music

Vor 2 Tage
msdidibg
msdidibg

I love this song! But more so to how tyga goes off to nicki’s verse on minute 1:18!! She just brings up a vibe and how she handles this song with different tones and flows! 🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐🐐👍🏼🙀🤯🤯🤯🤯

Vor 2 Tage

Nächstes Video