SAYING YES TO A CRAZY FAN EMAIL REQUEST… This is what happened


Yes Theory
Yes Theory

Nothing is impossible... Check out 49th Parallel on Souncloud and follow us on Instagram @YesTheory for potentially an edition of saying yes to an Instagram DM.. and thank you to the 230 people from the Yes Fam that came and supported them perform!! 🙏

Vor 2 Monate
Ugli Kid
Ugli Kid

Yes Theory, If I were to need to prep in two days I'd shit myself 😂😂😂

Vor 11 Tage
Alok Suresh
Alok Suresh

I'm a student in Michigan and broke AF! Can you pay for my school for now? I'll pay you guys back when I get a job! :P

Vor 13 Tage
Arkadiusz Janicki
Arkadiusz Janicki

Guys, why at 9:30 there is polish scarf? :v

Vor 14 Tage
Lord Sevan
Lord Sevan

aww clickbait, i was expecting the would you date my sister

Vor 21 Tag
Aden Moeder
Aden Moeder

Are you rich?

Vor 16 Stunden
mimi1177
mimi1177

holy fuck this is amazing

Vor 19 Stunden
mimi1177
mimi1177

i laughed so much bc he answered a random number on the toilet

Vor 19 Stunden
Pragmatic Dreamer
Pragmatic Dreamer

Watching this was so incredible

Vor 20 Stunden
Omar Wael
Omar Wael

The positivity in this video is insane!

Vor 22 Stunden
#TR!CKSHöT Gaming
#TR!CKSHöT Gaming

Lol...1..2...3 🤔 49!!! 😂😂😂😂😂

Vor Tag
Madeline M
Madeline M

that was awesome but u shoulda done the “date my sister” one LMFAO

Vor Tag
Faisal Mansoor
Faisal Mansoor

Live life of a homeless for One Day. Say YES to it

Vor Tag
Faris Rahman
Faris Rahman

Luck hit him when he was on the toilet Dope😎

Vor Tag
Mai Vy Nguyen
Mai Vy Nguyen

No one's gonna talk about that handshake at 7:10 ?

Vor Tag
Struggling Student
Struggling Student

all these videos are such sausage parties lol

Vor 2 Tage
Lioness Rules
Lioness Rules

at 6:27 I thought my screen was broken (look at the top left corner) (I had the full screen on)

Vor 2 Tage
Mollie Haley Earnshaw
Mollie Haley Earnshaw

oh my goodness i cant stop watching your videos!!! love you guys and everything you stand for!!

Vor 2 Tage
Claude Gomez
Claude Gomez

what’s the song they sing at 14:30 ????

Vor 2 Tage
Megan Locc
Megan Locc

This the only yt channel without hate

Vor 2 Tage
kimbo slice
kimbo slice

Wow its mini wolfie raps

Vor 2 Tage
N E S
N E S

rap is just great

Vor 2 Tage
Brionie Lubcke
Brionie Lubcke

Petty fucking good looking guys

Vor 3 Tage
kartokles
kartokles

9:08 nice scarf you got there hanging on the chair :)

Vor 3 Tage
Heitor Zimbrão
Heitor Zimbrão

Best channel ever

Vor 3 Tage
Naruto Diaz
Naruto Diaz

What's the name of the song that they played? It's like actually good, i like it 👌💯

Vor 3 Tage
Alex Garza
Alex Garza

How the hell are these guys not the number 1 channel on YouTube?? This content is breathtaking.

Vor 3 Tage
Catherine
Catherine

“literally performing for anyone would be crazy to me, thats just a dream, that’s all I wanna do” THAT ENERGYYYYYYYYYYYY im living

Vor 3 Tage
omega5822
omega5822

I hate people that ask for likes U thought!

Vor 3 Tage
Tatiana Chovancová
Tatiana Chovancová

you guys are just so great!

Vor 3 Tage
Dalialah A.
Dalialah A.

You guys being nervous made me nervous lol

Vor 4 Tage
Mira culous
Mira culous

DONT DO ORANGE JUSTICE JUST DONT 14:26

Vor 4 Tage
Mira culous
Mira culous

I MEAN 14:36

Vor 4 Tage
thesexydoonanfan
thesexydoonanfan

can't get more wholesome than this

Vor 4 Tage
Jeonhours
Jeonhours

They have two choices yes or yes

Vor 4 Tage
Jaime Montecillo Deblois
Jaime Montecillo Deblois

lmaooo the mom in the crowd got me rollin

Vor 4 Tage
Jaime Montecillo Deblois
Jaime Montecillo Deblois

they got Kyle and Logic in the group wtf

Vor 4 Tage
Luna
Luna

what's the song in the beginning with the strong beat?

Vor 4 Tage
Nash.
Nash.

i see that kanye sample and the kids see ghosts shirt know they wavy af

Vor 4 Tage
Nash.
Nash.

that kids see ghosts shirt is so fire oml

Vor 4 Tage
sergio estrada
sergio estrada

i was nervous watching the video

Vor 4 Tage
Matt Barnett
Matt Barnett

Coolest mom ever!

Vor 4 Tage
Matt Barnett
Matt Barnett

This was hype!!

Vor 4 Tage
CALIBERBEATS
CALIBERBEATS

thats cool as fuck, not only did you help these guys get out of their shell but you also showed them and gave them first hand experience on how to secure, rent a venue, and plan and execute an event. like teaching a man to fish. well done boys.

Vor 4 Tage
ToonzHD
ToonzHD

11:43 "Thanks for coming, bye."

Vor 5 Tage
QueenYatti
QueenYatti

I subscribed earlier and your videos have yet to disappoint me. Yall are amazing 🤞🏼💕

Vor 5 Tage
Hannah, Madi and Emily
Hannah, Madi and Emily

Why are bro so much more fun than gals (I was gonna say hoe's but I'm not about that)

Vor 5 Tage
Firebellytoad
Firebellytoad

49 more like fortnite😂

Vor 5 Tage
DisTrakted
DisTrakted

I love this channel.

Vor 5 Tage
Saferoo Alebdaa
Saferoo Alebdaa

did nick washed his hands?

Vor 5 Tage
Abbey May Smith
Abbey May Smith

This vid was the first vid of yours and now it's been a year

Vor 6 Tage
Bartosz Kaseja
Bartosz Kaseja

At 9:20 there is a polish scarf? Why? I mean one of you is polish of what?

Vor 6 Tage
Zexion Xiii
Zexion Xiii

since I discovered your channel I'ved been watching your videos left and right. sometimes it moves me in tears. I really love your tag line "seek discomfort". someday i'm gonna do it. i am an introvert person not really know how to start a conversation, but watching your videos gives me courage to seek discomfort. I'm really grateful to finding your channel. sorry for the bad english. love from Philippines.

Vor 6 Tage
Mari Ramos
Mari Ramos

I hope to find people like you to put in my life

Vor 6 Tage
Kami K
Kami K

I SAW A POLISH FLAG AT 9:19 WHATTT YAY REPRESENT

Vor 6 Tage
Meaghan Masayko
Meaghan Masayko

This totally reminds me of the buried life on MTV

Vor 6 Tage
Asian Invasion
Asian Invasion

Who has been here since 500k

Vor 6 Tage
Justine Mango
Justine Mango

My favourite video so far!

Vor 7 Tage
Damian Steinbart
Damian Steinbart

this is way too lit

Vor 7 Tage
Mikkel Hansen
Mikkel Hansen

Is it still possible to buy the SD sweatshirt? Want it so bad!!

Vor 7 Tage
george rivera
george rivera

You guys should do what fouseytube tried doing but you guys would be successful!

Vor 7 Tage
cheesy1nacho
cheesy1nacho

Cuffboys 15:01

Vor 7 Tage
Juanito perez
Juanito perez

The song was actually pretty good

Vor 7 Tage
doodles226am
doodles226am

the kid with the red hair has bde

Vor 7 Tage
Kasia Malinowska
Kasia Malinowska

What is polish scarf doing behind your back in 9:12? xD

Vor 7 Tage
Sotark
Sotark

audio was pretty bad in 4:00 mins >.

Vor 7 Tage
Erin Giles
Erin Giles

Amazing... just wow

Vor 7 Tage
Becca c
Becca c

Oh hey can u pay for my one way trip to Japan 😂 oh u can come too...🤣🤣

Vor 7 Tage
michelle guerrero
michelle guerrero

broooo their music is so good and different they fr fr need to get signed like RN

Vor 7 Tage
Shaun's House
Shaun's House

Amazing ♥ U guys r th best!

Vor 7 Tage
janiak
janiak

Look at the black guy 6:52

Vor 8 Tage
chloe Ferguson
chloe Ferguson

Omg I just found you and I am crying why could I not found you earlier and I subbed

Vor 8 Tage
Izzy DeLiguori
Izzy DeLiguori

Why does this shit look so MUCH FUN

Vor 8 Tage
Crazyweird me
Crazyweird me

Lol my dream is to become a Veterinarian and Im only in middle school so I have a long way to go but sometimes I just wanna give up and then I think about all the animals I gave up on and that will then die. So I'm gonna keep pushing until I get there😊

Vor 8 Tage
isabella beverley
isabella beverley

their music is good damn i bought it on itunes lmao

Vor 8 Tage
Lemons !!
Lemons !!

That guy with the grey jacket with a W on it was sooooo handsome

Vor 8 Tage
ITSYAABOII JAAY
ITSYAABOII JAAY

NO ONE EVEN COMPLIMENT HIS MOM FOR THE SUPPORT SHE GIVES. NOT EVERYBODY CAN HAVE THAT SO SO MUCH SUPPORT FROM A PARENT

Vor 8 Tage
E E
E E

I love that mom

Vor 8 Tage
Tanner Nguyen
Tanner Nguyen

Sending love from Seattle!💙💚

Vor 8 Tage
Izzy Stevens
Izzy Stevens

um i can’t find the song they played at the show

Vor 8 Tage
Susannah Frame
Susannah Frame

Get it How I Want It http://www.49thparallelmusic.com/music

Vor 5 Tage
Sergio Saldana
Sergio Saldana

Haha my name is sergio and im from texas , something i would say lmaoo wassup london sergio

Vor 8 Tage
Aaron Alan McLean
Aaron Alan McLean

Wouldn't it be interesting to go to the city on earth farthest from where we live? I'm in Sacramento and what comes up is a place called San Paul de Reunion France, (the same from LA)  An island close to Madagascar. How different it must be there from California!

Vor 8 Tage
Robin
Robin

That was incredible! I couldn't stop smiling!

Vor 9 Tage
Jaden Hatfield
Jaden Hatfield

Yo these kids are fire! How they not discovered yet ??

Vor 9 Tage
Riley Rowe
Riley Rowe

i screamed when I saw the seattle freeway walls, I legit said "OMG I LIVE IN WASHINGTON AND I DROVE PAST THOSE WALLS TOO" smh I need help.

Vor 9 Tage
wiliam1221
wiliam1221

come to my house in indonesia batam city

Vor 9 Tage
BassBoostCentralHD
BassBoostCentralHD

legit my dream.

Vor 9 Tage
blindshot.
blindshot.

The said f word in a church

Vor 9 Tage
MrCoffee TV
MrCoffee TV

Why was this so fucking lit

Vor 9 Tage
Melissa Alverson
Melissa Alverson

Who thinks that one kid looks like Morty from Rick and morty

Vor 9 Tage
Skylar Wall
Skylar Wall

i see they leaked his adress 😭

Vor 9 Tage
Mariette
Mariette

I'm this weird YT viewer who only watch videos but never subscribes (don't ask me why haha). But omg I'm just hooked to this channel! You guys are amazing

Vor 9 Tage
KOA 8923
KOA 8923

These songs are high key amazing. Anyone know if they’re on Spotify?

Vor 9 Tage
Susannah Frame
Susannah Frame

Yes on Spotify - http://www.49thparallelmusic.com/music

Vor 5 Tage
Mami Shortlegs
Mami Shortlegs

Big time rush vibes

Vor 9 Tage
ARIANA RICHTER
ARIANA RICHTER

You guys literally make dream come true. Best YouTube channel ever.

Vor 10 Tage
Gabriel Phillips
Gabriel Phillips

wow they got a basement ? Im from Texas

Vor 10 Tage
it's just claire
it's just claire

damn I live in Seattle, that would've been a sick show to go to :(

Vor 10 Tage
LifeofJitterbug
LifeofJitterbug

Okay but damn they’re actually really good

Vor 10 Tage
varias27
varias27

I be fleeeeexxiiiin🔥

Vor 10 Tage
Ugli Kid
Ugli Kid

5:02 ;-; I wish my mom made food like that

Vor 11 Tage
Zahira
Zahira

3686789 bro hugs in this video

Vor 11 Tage
Gali Escobedo
Gali Escobedo

Their music is hella catchy omg

Vor 11 Tage
ARE!
ARE!

lol..

Vor 11 Tage
Banjo
Banjo

Address Leak? 4:10

Vor 11 Tage
Single Unicorn4
Single Unicorn4

Kinda reminds me of igoholic

Vor 11 Tage

Nächstes Video